duminică, 13 martie 2011

Smokey eyes

Primul meu post este despre ce imi place mie foarte mult ,din categoria "machiaj". Smokey eyes. Nu este foarte greu de realizat . Deci , lets go started! :P

Pentru inceput , aveti nevoie de : 
1.Baza pentru machiaj ( in primul rand un demachiant si apoi un fond de ten- il aplicati cu mana :P)
2.Fard de pleoape negru si gri
3.Eyeliner negru
4.Mascara
5.Aplicator pentru fardul de pleoape

Dupa ce ati aplicat demachiant si apoi fond de ten ( pentru un look cat mai curat ) incepeti cu fardul de pleoape.Aplica un gri pe toata pleoapa cu o perie moale asa incat culoarea va fi slaba si bine uniformizata.Trage o linie groasa cu eyeliner-ul ( nu trebuie sa-ti iasa perfect pentru ca oricum o vei intinde) .Dupa ce te asiguri ca linia de eyeliner este la fel de groasa la ambii ochi , ia o pensula cu varf de burete si intinde aceasta linie inspre arcada.Poti "raspandi" putin gri sau negru si spre colturile ochilor (pentru un efect de cat makeup). Ia un creion dermatograf si contureaza-ti sprancenele pentru un look mai dramatic. Aplica mascara si asta e tot.Sper ca ti-am fost de folos :x .



PS: Foloseste un ruj nude .Unul rosu ar fi foarte tipator pentru acest look  ;)

Un comentariu:

  1. Uite şi primul comentariu. Blogul arată bine, dar mai ai multe de făcut şi la organizarea lui, şi la conţinutul articolelor. Dacă vrei nişte sugestii, scrie-mi mesaj pe TPU, iar au m sa+ti scriu tot acolo i.d.-ul meu de messenger. Mult succes !

    RăspundețiȘtergere